090328

Nu sitter jag här och håller på att göra mig färdig. Ska iväg och äta middag hos mormor och morfar med familjen. Det ska bli kul antar jag. Roligt att få fixa till mig lite extra :) Bilder kommer senare ikväll för jag har inte ngt batteri på kameran just nu. Shit jag måste verkligen iväg och handla en webbcam. Det skulle bli mycket enklare att lägga in bilder då. Inte ta flera minuter på att fota och sen flera på att lägga in dem i datorn. Men jaja, jag får hålla ut tills dess. Hmm.. undrar vad det blir till middag där.. Hoppas det är något mumsigt! ^^

Så ja, vi hörs senare när jag kommit hem ikväll om det inte blir allt för sent. Puss Puss
ge

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

vilken söt liten flicka :3 <3



du är inte sugen på en ny bloggdesign? :*

2009-03-29 @ 13:09:57
URL: http://takai.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0