090331

Hejsan Bloggen.
Jag är så ledsen att jag inte har hunnit blogga något mycket dem senaste dagarna. Men det skyller jag helt på min jädrans förkylning. Det enda jag gör om dagarna är skolan, komma hem, dricka te och sen somnar jag. Men så är det ju när man är sjuk.

Jag har varit i skolan idag iallafall. Och jag fick se mitt matte provs resultat. Och det var verkligen inte någon vacker syn, usch nej. Dagen gick vidare och Svenskan kom. Uppsatsen är på god väg att bli färdig. Faktan är snart färdig och sedan är det bara att skriva ihop, ta fram stödord och lite sådant grejsimojs. Ska bli skönt när den är färdig så jag kan luta mig tillbaka ett tag :) Men nej, fresten. Det blir inget "luta mig tillbaka och ta det lungt" för vi har SO prov strax också. Shit också, jag hinner inte med något annat än skolan och sedan sova. Jaja, det ska väl hinnas med mer för om bara 3 dagar är det påsk lov!!! :D Ska plugga igen allt jag har missat då så det är gjort och sen behöver jag inte plugga ihjäl mig dem andra veckorna. För tänk, snart är det sommarlov! ^^

Nu ska jag ta och fixa lite till på uppsatsen och ringa Angelica. Puss hej <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0