äntligen färdig

Hejsan Hoppsan :)

Har varit och dansat tills klockan halv 7. Sen tog jag det bara lungt framför TV:n ett tag. Men jag var ju tvungen att ta i tag med inbjudningskorten. Dem blev inget direkt färgglada men det får gå ^^ . Och nu har jag en riktig huvudvärk som skulle kunna döda vem som helst innom 3 sekunder. 

Dansen är riktigt svår på vissa ställen, jag hänger bara inte med. Det ser så bra ut när alla andra gör det men när jag själv gör det ser det bara löjligt och töntigt ut. Men jaja, det kommer väl snart det med :)

Nu ska jag gå för jag måste få klart andra saker också. Och jag vet att uppdateringarna inte är dem bästa men jag ska försöka att börja mer! :D Puss Emma

Kommentarer
Postat av: maja

du såg nu mig idag på dansen, hängde inte med alls.

det gick skit idag :( för mig då alltså .

<3

2009-03-12 @ 21:00:38
URL: http://majathelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0