Goodmorning sunshines!

Godmorgon
Har ni dragit fram era klockan 1 timme än? Om inte så gör det! ;) Äntligen är det lite ljusare på kvällarna, för jag hatar verkligen mörker! Snacka om att jag måste fixa min räddsla för mörker. Annars kommer jag inte kunna bo själv med min lilla vovve. För vem ska då gå ut och gå med honom på kvällarna? Speciellt om vintern. Usch ja, blotta tanken på det får mig att rysa!

Idag har jag några planer inför den tiden som är kvar på dagen x). Har ju slappat bort halva så jag får väl göra lite nytta idag iallafall.
- Plugga på uppsatsen
- Städa mitt rum
Och ja, en massa sådant tråkigt grejjs. Prov, inlämningsuppgifter och sånt är deadline denna veckan på också. Gäsp, gud vad jag avskyr plugget! -.-' Men vilken tonåring gör inte det?

meee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0