Gud vad jag känner mig duktig!

Ja, det är precis vad jag känner mig! :) Jag har hunnit med en del på ca 1 timme. Jag har bland annat gjort en av inlämnings uppgifterna, pluggat en del till provet och skrapat ihop en massa fakta till uppsatsen. Nu ska jag bara leta lite till fakta sen är det bara att läsa igenom allt. Skriva det nödvändigaste med egna ord, leta lite bilder o.s.v. sen är det klart! ^^ Skönt, hoppas det blir färdigt innom det snaraste så jag slipper stressa mig till döds i sista sekunden. Ska bli så kul att ta med lilla bambo till skolan ;) Everybody gonna love him!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Den sista faktan ska jag leta i böcker på biblioteket och det är stängt här i byn så ska göra det imorgon i skolan. Förhoppningsvis har jag någon håla jag kan göra det på. Vi har inte direkt några långa raster på vårat schema. Mest 10 minuters och man hinner inte mer än ta böckerna och börja gå till nästa lektion. Så jag hoppas på ett bättre schema till hösten, då jag börjar åttan! Shit vad tiden går snabbt! Hela sjuan har ju bara flyggit förbi framför ögonen på mig.

Fresten, jag är med och tävlar i Kenzas tävling :) Om hennes egen designade skinn jacka. Den är bara så läcker! Kan ju alltid hoppas på att man vinner (A) Men vi får väl se hur det går ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0