Hatar det här med rubriker :O

Nu är jag tillbaka och jag ser att mitt mobil inlägg kom fram, vad kul! Då ska jag börja uppdatera ännu oftare med sånt ^^ Nu ikväll har jag inte gjort så mycket förutom tagit bort lite kläder / skor från katalogerna som jag ville ha så nu är summan bara på 1949 KR. Riktigt stolt över det :) Jag har även funderat över den tävlingen och jag tror jag börjar komma fram till ett resultat nu. Men det får ni veta mer om imorgon eller på fredag för nu är det sov dags för lilla Emma och kanske för er också? :) Glöm inte att dricka mycket vatten och framför allt SOVA mycket! Det ger en mycket fin hud ! ^^ Och man slipper ju alla sömnpåsar under ögonen.

Jag laddade ju upp dagens outfit idag, lite mer än stolt över att jag har kommit igång mer med det nu.

Vitt linne - H&M
Grön t-shirt - Tror denna är köpt på H&M också men är inte säker x)
Blåa Jeans - BikBok
Armband - Glitter

Sov gott mina älsklingar (L)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0