Honey

Sitter på min systers dator och försöker plugga lite också. Har hittat en massa fakta som jag skrivit ner, antecknat och försökt att sammanfatta lite grann. Så hittills är jag ganska nöjd men det känns fortfarande som om jag saknar något. Men jag kan bara inte komma på vad och det är väldigt frusterande! Men men, Vad ska ni hitta på ikväll då? Något roligt? :) Själv får man ju inte missa Let´s dance finalen klockan 20.00 och så ska jag plugga lite mer. Har ju en massa prov nästa vecka och jag vill inte få dåligt betyg. Speciellt inte på något så lätt som musik. Så det är bara att dyka ner i alla bäckerna och hoppas på att man inte drunknar.

När syster kommer hem ska jag fråga henne om det är mer kläder hon vill sälja. Jag ska fynda ;) Lika bra att köpa dem nya hos min syster billigare än att köpa dem nya i affären i exakt samma kik fast för mera pengar. Nej jag väljer hon att buget handla hos sis haha x)

my sis
My lovely sister  <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0