i like you, but i got to stay cool

Sis ska flytta, hundarna ska åka med henne. Mest för att mamma säljer dem annars och det är lite därför nathalie skyndar på flytten. Jag har inte något emot att lill skiten åker med nathalie in till stan och bor med henne. Hon är ju ändon min syster så jag vet att hon kommer ta väl hand om honom. Plus att det ger mig mycket mer tid över till sudierna. Ska verkligen bita ihop hårt och ta itu med det. Plus att jag får nathalies rum när hon flyttar. Det är rött och vitt med målade blommor (valmor) och ett vitt träd på. Jätte fint :) Min mormor målade blommorna och en kompis till nathalie trädet. Älskar verkligen det rummet! Plus att en "walk in" gaderob hänger med på köper hihi ^^ Aja, kommer sakna små skitarna och big skiten.

Känner mig fortfarande en aning sjuk men ska ändon pallra mig iväg till skolan imorgon. Måste man så måste man. Men nu ska jag göra mig redo för kvällen. Duscha och allt sådant.

Puss Puss

puss på er

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0