I'm back!

Tillbaka från dansen, har lagt upp dagens outfit som ni kanske har sett. Har börjat komma igång med det riktigt bra :)
Jo angående föra inlägget så grät jag för alla har gummiband och skickar pappers bitar (tro det eller ej men det gör skit ont!) och även om man säger att man inte vill så skuter dem på en så man får blåmärken och det gör så fucking ont. Fick en i ögat och det var därför jag grät. Aja nu vet ni det :)

Svenska provet gjordes idag och jag känner att det gick väldigt bra ^^ Hoppas på att inte ha för många fel nu bara hehe x) Tandläkar besöket också avklarat, nästa är inte förens i Augusti. Skönt! Jag kunde inte få tandställning i år (pga. att jag är inte så noga med min tandborstning om kvällarna så har jag några småhål så dem tyckte det var en risk). Men han sa att vi skulle kolla mig i våren 2010 så fick vi se hur det blir då. Man kan ju alltid hoppas att jag får tandställning, misstolka mig inte. Jag vill inte ha tandställning för det är ganska fult men jag vill ju kunna bita ihop mina tänder ordentligt och såklart få ett underbart hollywood leende :)

So provet blir av på Tisdag och jag måste plugga riktigt mycket på det nu så vi hörs! :) <3

stude

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0