Min efterlängtade mysmorgon

Mys morgonen gick inte som väntat för mig. När jag började fylla på Jaccusin sprang mamma upp och sa till mig att jag inte fick bada. Inte för att hon ville vara taskig utan för att jag har feber och den stiger om man badar i varmt vatten. Så istället för bada ställde jag mig i duschen och ni kan tro att jag stod där länge länge. Riktigt härligt var det i alla fall, tyckte det var synd att gå ut ur den härliga duschen. Sen parkerade jag mig framför TV:n och såg Tarzan 2 x) Den var så grymt bra alltså! Visst jag kanske är lite för gammal för att se på disney filmer, men jag kan inte hjälpa att jag älskar dem. Mamma kom in med choklad rulltårta och cider, gud vad jag blev glad! ^^ Vi satt där och pratade, kollade film och hade det mycket trevligt. Och jag känner mig mycket fräschare nu, inte helt fräsch, men fräschare. Men det blir nog bättre när jag sk måla mina naglar nu efter jag skrivit klart ;)

Ni vet ju att jag skulle beställa saker från Halens. Det visade sig att man måste beställa för över 200 kr och jag hade bara för 150 kr. Så mamma kryssar för det hon ska ha idag. Och tro det eller ej men hon sa: Kryssa i det du vill ha i katalogen. Innan kryssade jag inte i det jag ville ha utan bara en pjamas för jag inte hade råd med allt men nu jävlar kryssade jag i allt det jag ville ha. Får väl se senare om hon tänker betala allt till mig eller inte, men man kan ju alltid hoppas eller hur? ^^ Då blir det en ny rensning i min gaderob kan ni tro, ut med det gammla och in med det nya. Och det gammla tänker jag sälja på Tradera så tjänar jag lite mer pengar :)

Fresten, jag har tänkt på priset till tävlingen och må tro att jag har kommit på en massa idéer men dock inget som kan passa killar. Sååå drygt, har kommit på med skor, smycken, parfymer och en massa annat! Men inget som passar killar. Så nu måste ni verkligen hjälpa mig här! :O Annars kanske inte tävlingen blir av eller så blir den helt enkelt bara för tjejer. Vi får väl se hur det blir :)


goooott
Mums fillibaba :') <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0