Mina mästerverk

Skoldagen är slut och jag är fortfarande pigg och glad ^^ Vilket inte händer så ofta utan brukar mest vara trött, arg, besvärlig och hela det köret. Hur var er skoldag? ;) Jag lovade ju er att fotografera mina bilder från bilden. Och det har jag gjort också! :D *stolt* Så här kommer dem. Ska även lägga upp en bild på dagens outfit senare ikväll ^^ <3

s
Denna gjorde jag föra gången på bilden. Vi skulle få många nyanser av olika färger och jag tycker nog att jag lyckades ganska bra :)
e
Denna därimot är väldigt gammal. Den föreställer en sjö med berg och en grön slätt med en stig nedtill. Det är natt och månen och stjärnorna lyser klart. Hehe låter som en liten berättelse men ja. Blev inte helt nöjd med denna.
d
Hehe, Denna gjorde jag idag. Det är min tolkning av Ying & Yang. Kärlek, Vänskap och Harmoni. Det är därför jag målade den i rosa ^^
 f 
Tja ännu en bild på den ^^
g
Mina verktyg, håller där på med Ying & Yang.
j
Hehe jag vet att den ser miffad ut. Började på den idag och den är inte ens nära till att vara färdig. Den kommer se mkt mkt mkt bättre ut när den är det ^^ Lägger in en bild på den när den är färdig, i pomise!

Ja det var nog alla. Eller ja jag har fler på bilden men dessa är dem nyaste ^-^ Men jag måste hämta mina böcker och plugga lite innan middagen. Bloggar senare ikväll, Puss på er.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0