Mysko...

Ojsan. Det blev nog lite för sent innan jag kom hit igen :O Men jag hann med ganska mycket under dem få timmarna. Städa källaren och tjäna 50 kr, Plugga klart och titta på en massa TV program. Vår digitalbox funkar nu igen, härligt! kollade bland annat på Bygglov, House och lite sådant smått och gott. Riktigt skönt med TV kanneler nu igen :) Ska titta extra mycket nu mera bara för det (A) . Aja klockan är mycket och jag måste gå och lägga mig. Ska ju upp klockan 6 på morgonen, även fast det har gått två år sen jag började med det så är det riktigt drygt fortfarande. När jag gick i 5-6:an hade jag en tendens att vakna 05:00 på morgonen, varje dag! Kvittar om det var helg eller skola. Det märkliga var att även om jag gick och la mig vid 11 eller 12 så var jag hur pigg som helst när jag vaknade. Skumt...

Dröm söta drömmar :) Puss eran Emma <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0