Nighty Nighty

Usch gud vad jag hatar dem här kvälls promenaderna. Mörker gör mig skit rädd. Jag är inte rädd för själv mörkrett utan vad som kan gömma sig i det, våldtäcks män, mördare, misshandlare och mkt mer! Önskar att det var sommar året runt. Då hade jag inte behövt vara skräckslagen varje gång jag ska gå ut och gå på kvällen med hundarna.

Nu ska jag nog snart ta och hoppa i duschen. Vill ju vara fräsch när jag ska klippa mig hos Marie. Vi hörs imorgon för jag tror jag kommer somna framför TV:n senare.

Godnatt era pussgurker

Kommentarer
Postat av: Sara

Fler bilder! :) Det hade varit kul eftersom du säkert är jättebra på att fotografera.

2009-03-17 @ 19:50:14
URL: http://tant88.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0