Regn..

Har precis kommit in från en upp piggande promenad med älsklingarna ute i regnet. Rambo som älskar regn sprang runt och fjantade sig. Men rätt som det var låg han med nosen före ute på åker, hela han var lerig. Haha stackarn <3 Så nu har jag tvättat av honom så nu springer han runt och fjantar sig här inne för han är ju blöt, ibland förstår jag mig inte bara på honom. Vad har ni hittat på då? Hela min morgon har gått åt framför TV:n som vanligt. Jag orkar verkligen inte plugga inför provet på tisdag. Men jag får väl ta i tu med det också snart. Det är typ 50 sidor att läsa och hur många frågor, och sådant skit som helst att kunna. Jag kommer helt klart få IG! :( Men först ska jag ta fram kanelbullar ut frysen och titta på någon film ;) PUSS Emma

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0