Soff mys

Skit också! Trodde min huvudvärk hade gott över men nix. Den finns kvar och bankar något fruktansvärt i huvudet. Känns som om allt ska sprängas i vilken sekund som helst. Som ni kanske redan har listat ut så är jag sjuk idag igen. Har varit sjuk mycket den här terminen och har redan fått IG i idrott. Efter bara några månader! Mamma kommer inte bli glad när hon får veta det på mitt utvecklings samtal. Så jag får nog ta och börja skärpa mig, bita ihop och dra till skolan händanefter även om jag är sjuk. Vill inte få IG i alla ämnen, shit det skulle vara katastrofalt!

Så jag ska gå och bädda ner mig nu i soffan och kika på TV en stund, vila lite så jag förhoppningsvis är frisk i morgon.

lilla me
Och nej, bilden är inte tagen idag x)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0