Tidigt hemma

Hemma från skolan väldigt tidigt idag :) Men det är bara för att vi hade endast 2 lektioner. Men jag fick gå lite tidigare från tyskan för att hinna med bussen ^^ Härligt härligt. Bussen stannade inte vis ksolan som vanligt utan jag åkte vidare till ICA för att det är närmare till biblioteket därifrån. Har lånat 3 stycken fakta böcker nu om Chihuahua. Så uppsatsen blir nog lätt som en plätt. Men än kan jag inte ta det lungt och koppla av. Har ju fortfarande städningen av huset kvar att göra. Drygt men det måste ju göras. Senare idag ska jag försöka ladda upp dagens outfit + byxorna jag köpte :) Vi hörs senare älsklingar. Puss Puss

lala
Bilden är lite suddig men det funkar ändon ;)

Kommentarer
Postat av: alice

jag har en likadan mobil (: haha, vilket liv :)fin blogg anyway!

2009-03-27 @ 12:01:09
URL: http://thriftin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0