Ny hårfärg :)

Nu har jag duschat ur färgen ur håret! :) Det blev ett jädrans bra resultat. Warm Chokolate (stavning?) som den hete (A) Jaja, den blev i alla fall as bra. Bilderna kommer tyvärr upp imorgon för det ser helt fuckt up ut just nu för jag får såna spiraler, vågor som står hit och dit efter jag duschat. Så ja, ni får hålla er tills imorgon ;) Har lyckats öva på engelska provet också. Och även skriv amin bok reccension (stavning?). Så jag är jäkligt nöjd med min dag. Förutom att när vi kommit fram till Åstorp där vi skulle handla kakor som in i bombens, ser vi skylten att dem bara har öppet på torsdagar. OHH!!! Och det tog typ 1 timme att åka dit?! Fy fan vad störigt det var alltså! -.- Men jaja, kakor ska jag och mamma handla på fredag. Alltså i övermorgon för då ska vi handla det sista till festen. Alltså: Ballerina Choko (eftersom jag åt upp dem idag hehe, dem var ju så goda!), Chokladsås, Strössel, och lite sådant smått och gott :)

Nu ska jag sova, Godnatt <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0